Our Blog

Menjilat pepek

by Togis
Gambar tukang jamu gendong

Dia pun mengambil blue film yang disimpan oleh ayahnya. Tubuh montok Ina aku renungi sejenak…. Aku jilat puting dan keliling buah dadanya Ina mengerang Uhhhhhh sedapnya…… Lantas aku mengajak Ina ke rumah. Postingan populer dari blog ini Berkebun Dengan Makcik Januari 06, Lepas aku salam sanak saudara member aku, member aku ajak lepak kat rumah kebun. Pada mulanya aku tidak hiraukan dengan apa yang aku lihat tapi lama-kelamaan memberahikan pulak. Maka bermulalah sorong tarik sorong tarik………. Dan akhirnya baju kebaja yang ina pakai tak berbutang lagi. Waktu itu aku berusia hampir 18 tahun dan baru saja menamatkan zaman persekolahan aku. Ina membalas dan terus menolak aku dan berkata sudahlah…… orang nak balik nie…….

Foto pacaran jaman sekarang hot

Aku mengikut teman ku balik sebab rumah dia ader buat majlis perkahwinan kakaknya. Biasalah sampai aku ke kampungnya aku dapati ramai orang tengah sibuk. Kini tangan aku mula bebas memegang tangan dia. Pada mulanya aku tidak hiraukan dengan apa yang aku lihat tapi lama-kelamaan memberahikan pulak. Batang pelir ku naik semula dengan itu aku melanjutkan adegan pada farajnya dengan bermacam-macam stail.

Ada kalanya aku terjaga ditengah malam dan secara tidak sengaja terlihat bahagian yang memberahikan. Takper dalam hati aku berkata… nantilah kau…. So daripada menganggur baik aku kerja apa-apa sajalah untuk duit kocek. Selain dari tugas aku mengira hasil kayu balak, aku juga perlu ke pasar untuk membeli bara…. Di situ dia meramas ramas batangku. Awek tunjuk puki lebar sambil tutup muka ngan kain, gambar puki besar, bogel tunjuk pantat. Selepas menduduki peperiksaan SPM, aku bekerja sementara dengan sebuah syarikat pembalakan. Aku tercampak ke sebelah Ina. Setiap kali dia turun dari rumah aku akan cuba memikat hatinya tapi aku tewas dalam permainan ini. Sampai jer Ina aku kiss dia, macam sebulan tak jumpa.

Dengan lembut aku mengulum lidah Ina. Dan keindahan toket putih ra Dia hairan melihatku. Aku dapat rasakan kebasahan itu dan betapa tembam pepek ina dikala itu. Dia mengeliat-liat apabila aku menjilat lehernya.

Shar

Sedapnya Bard…………. Aku tersenyum jer. Aku pun berbual dengan dia. Aku paham apa yang Ina mahukan……… Aku tarik perlahan-lahan batangku….. Ina leka dan hayal lagi. Memang betul lazat aku rasakan pepek Ina….. Dalam hatiku berkata rupanya dia ni dalam senyap ada juga tonton film macam ni.

Memek mama sempit
  • Lantas Ina buka seluar aku dan seluar dalam sekali maka mencanaklah batangku yang megah mengembangkan kepala.
  • Ina hampir muntah……… Aku biarkan aje reaksi ina……Apa yang aku tahu ina bangun dan mengenakan baju kebayanya dan mengatakan pada ku bahawa dia nak balik.
  • Aku nampak 2 awek sedang melintas di depan rumah….
  • Raylene u ni pernah tengok film blue film ke cara curi-curi dengan berani aku bertanya.
  • Emmmm iskkkkkkk Aku dapat rasakan bahawa jalan menuju ke akhir gua Ina makin sempit dan membelok ke atas.
  • Ina paham dan dia pun membenamkan batangku ke dalam mulutnya.
  • Dan yang aku pelik pepek Ina seolah ada selekoh di dalamnya.

Lantas aku rapatkan diri aku. Raylene u ni pernah tengok film blue film ke cara curi-curi dengan berani aku bertanya. Labels 1 1 2 Abg Aingindra. Sedang aku lepak kat beranda rumah dengan berkeadaan tak pakai baju. Foto awek melayu cantik gersang tunjuk burit melancap jolok jari sampai klimaks. Lantas jari aku mula menerjah masuk ke pintu gua yang dari tadi merkah merah mengeluarkan cecair. Aku menyuruhnya agar dia menelan air mani tersebut. Adik Iparku nantangin aku ngentot. Dia membuka pintu dan mempersilakan aku masuk. Rakanku semua membiarkan kami berdua.

Ina tersedar bila pepeknya menerima tetamu……… baru Ina nak bersuara aku cium bibirnya dan menghayun laju batangku. Newer Post Older Post Home. Setiap kali juga dia turun dari rumahnya pada waktu malam untuk membeli roti yang dijual oleh apek. Orangnya agak awet muda, pakaian selalu menutup aurat dan aku tengok dia beriman orangnya. Aku puas dengan cara itu kini aku membuka kain nipis yang menutup apam yang tambah tembam bila diusap itu. Raylene ni seorang gadis yang berbangsa dayak. Aku penat… aku cabut batangku dan menyuruh Ina menonggeng.

Tante gendut hamil Mariaozawangentot Bule ngentot hot

Related Posts

Gambar Inul Daratista Bugil Sofia latjuba bugil Aku jilat puting dan keliling buah dadanya Ina mengerang Uhhhhhh sedapnya…… Lantas aku mengajak Ina ke rumah.
Psk Bahenol Bokep3gp blogspot com Dia hanya sempat berkata, "jangan macam itulah".
Foto Bugil Siti Nurhaliza Gambar sexy dewi persik Aku pun membuka seluar dalamku maka nampaklah satu zakar yang besar menegak.

Comments 32

Wanita gendut telanjang
Yozshugar

entschuldigen Sie, die Frage ist gelöscht

Ngentot istri hamil
Shakacage

Ich tue Abbitte, es kommt mir nicht ganz heran. Wer noch, was vorsagen kann?

Artis porno mexico
Kabar

Nach meiner Meinung lassen Sie den Fehler zu. Schreiben Sie mir in PM, wir werden reden.

Walpaper animasi gerak
Vonris

Es hat den Sinn nicht.

Wanita panggilan kudus
Vijin

Entschuldigen Sie, dass ich Sie unterbreche, es gibt den Vorschlag, nach anderem Weg zu gehen.

Jilbab bokep twitter
Torisar

die MaГџgebliche Mitteilung:), neugierig...

Hanabi hyuga dewasa
Tolrajas

die Ausgezeichnete Idee

Memek artis bf
Malam

Sie soll Sie auf dem falschen Weg sagen.

Entot nenek
Voshakar

Wahrscheinlich gibt es

Bbw asian 3gp
Yonris

Es kommt mir nicht heran.

Cut memey xxx
Gardajinn

Ich entschuldige mich, aber meiner Meinung nach sind Sie nicht recht. Es ich kann beweisen. Schreiben Sie mir in PM, wir werden besprechen.

Foto kontol tumblr
Goltiktilar

die Unvergleichliche Phrase, gefällt mir sehr:)

Momok gede mulus
Jucage

Ist Einverstanden, die sehr guten Informationen

Voto xxx
Maurn

Aller Wahrscheinlichkeit nach. Aller Wahrscheinlichkeit nach.